
33 Times, I Survived You
33 Times, I Survived You, 80 bölümlük bir kısa dizidir. DramaWatch üzerinde ücretsiz ya da DramaBox üzerinde izleyebilirsiniz.
Astrid Poole grows up believing her engagement to Sebastian Warren is fate. But their wedding has been postponed 33 times after a string of accidents that leave her injured and exhausted. When Astrid finally learns the truth—that all 33 "accidents" were arranged by Sebastian to delay the marriage—she chooses to walk away, ending the engagement and leaving him behind forever.
Ratings & reviews
community scored
Be the first to rate 33 Times, I Survived You.
Discussion
notes from members
Sign in to comment.
Free
Free
Free
Free
Free
Free
Free
Free
Free
FreeSık sorulan sorular
kısa yanıtlar
33 Times, I Survived You nasıl izlenir?
33 Times, I Survived You şu uygulamalarda: DramaBox. WatchDex, diziyi yayınlayan tüm ücretsiz ve ücretli uygulamaları listeler.
33 Times, I Survived You kaç bölüm?
33 Times, I Survived You toplam 80 bölümdür.
33 Times, I Survived You ücretsiz izlenebilir mi?
33 Times, I Survived You dizisinin ilk bölümleri genellikle ücretsizdir; sonraki bölümler DramaBox üzerinde jeton veya abonelik gerektirebilir.
33 Times, I Survived You Türkçe altyazılı izlenebilir mi?
33 Times, I Survived You şu uygulamalarda: DramaBox. Birçok kısa dizi uygulaması Türkçe altyazı sunar; her uygulamada dil ayarını kontrol edin.
