
3 Years As A SIMP, Now I'm KING!
3 Years As A SIMP, Now I'm KING! ialah drama pendek 53 episod. Tonton percuma di DramaWatch, atau di NetShort.
Transmigrated into a doomed noble about to be executed, the system gives him one mission: win back his ex-fiancée. Problem is, she already loves him to death. So instead of begging for scraps, he raids the system's modern weapons shop, arms his family, and storms the capital. They wanted a simp? They got a warlord with an AK and a throne to claim.
Ratings & reviews
community scored
Be the first to rate 3 Years As A SIMP, Now I'm KING!.
Discussion
notes from members
Sign in to comment.
Free
Free
Free
Free
Free
Free
Free
Free
Free
Free
Free
FreeSoalan lazim
jawapan ringkas
Bagaimana menonton 3 Years As A SIMP, Now I'm KING!?
3 Years As A SIMP, Now I'm KING! boleh ditonton di NetShort. WatchDex menyenaraikan semua aplikasi yang menayangkannya, percuma dan berbayar.
Berapa episod 3 Years As A SIMP, Now I'm KING!?
3 Years As A SIMP, Now I'm KING! mempunyai 53 episod.
Bolehkah 3 Years As A SIMP, Now I'm KING! ditonton percuma?
Episod awal 3 Years As A SIMP, Now I'm KING! biasanya percuma; episod seterusnya mungkin memerlukan syiling atau langganan di NetShort.
Adakah 3 Years As A SIMP, Now I'm KING! ada sarikata Melayu?
3 Years As A SIMP, Now I'm KING! ada di NetShort. Banyak aplikasi drama pendek menyediakan sarikata Melayu; semak tetapan bahasa dalam setiap aplikasi.
